Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/29095
Title: การพัฒนาการยอมรับตนเองและการยอมรับผู้อื่นของนักเรียนที่มีความถนัดทางวิทยาศาสตร์ โดยใช้กิจกรรมกลุ่มอิงตามแนวคิดการบำบัดเชิงพฤติกรรมและการรู้คิด = Development of self-acceptance and other-acceptance on students with scientific aptitude by using group activity based on cognitive-behavior therapy / ชานน สรรเสริญ
Authors: ชานน สรรเสริญ
Authors: ชานน สรรเสริญ
Keywords: จิตวิทยาการศึกษา;กลุ่มสัมพันธ์;กิจกรรมของนักเรียน;กิจกรรมบำบัด
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว 370.15 ช255ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1492916
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/29095
Appears in Collections:HUMAN: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.