Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/29095
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชานน สรรเสริญ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-19T02:04:33Z | - |
dc.date.available | 2014-09-19T02:04:33Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 370.15 ช255ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1492916 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/29095 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
dc.subject | กลุ่มสัมพันธ์ | en_US |
dc.subject | กิจกรรมของนักเรียน | en_US |
dc.subject | กิจกรรมบำบัด | en_US |
dc.title | การพัฒนาการยอมรับตนเองและการยอมรับผู้อื่นของนักเรียนที่มีความถนัดทางวิทยาศาสตร์ โดยใช้กิจกรรมกลุ่มอิงตามแนวคิดการบำบัดเชิงพฤติกรรมและการรู้คิด = Development of self-acceptance and other-acceptance on students with scientific aptitude by using group activity based on cognitive-behavior therapy / ชานน สรรเสริญ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | HUMAN: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
cpsy1053cs_tpg.pdf | 551.44 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy1053cs_abs.pdf | 453.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
cpsy1053cs_con.pdf | 441.32 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy1053cs_ch1.pdf | 473.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy1053cs_ch2.pdf | 609.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy1053cs_ch3.pdf | 507.04 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy1053cs_ch4.pdf | 524.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy1053cs_ch5.pdf | 478.38 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy1053cs_bib.pdf | 482 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
cpsy1053cs_app.pdf | 467.75 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.