Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11225
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุวิชชา เจริญพานิช | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:04:31Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:04:31Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 338.4791 ส473ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1477825 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11225 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | นักท่องเที่ยวต่างชาติ -- อุปทานและอุปสงค์ | en_US |
dc.subject | บริโภคกรรม (เศรษฐศาสตร์) | en_US |
dc.subject | การท่องเที่ยว -- แง่เศรษฐกิจ | en_US |
dc.subject | ไทย -- ภูมิประเทศและการท่องเที่ยว | en_US |
dc.title | การวิเคราะห์ปัจจัยที่มีผลต่อการเดินทางเข้ามาท่องเที่ยวในประเทศไทยของนักท่องเที่ยวชาวยุโรปและเอเซีย โดยวิธีโคอินทิเกรชัน = Analysis of factors affecting the European and Asian Tourism Demand for Thailand Using Co-integration Method / สุวิชชา เจริญพานิช | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | ECON: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
econ0253sc_tpg.pdf | 528.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0253sc_abs.pdf | 451.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0253sc_con.pdf | 436.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0253sc_ch1.pdf | 471.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0253sc_ch2.pdf | 459.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0253sc_ch3.pdf | 533.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0253sc_ch4.pdf | 482.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0253sc_ch5.pdf | 764.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0253sc_ch6.pdf | 445.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0253sc_bib.pdf | 441.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0253sc_app.pdf | 663.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.