Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10736
Title: การศึกษาความคาดหวังของลูกค้าเพื่อนำมาพัฒนารูปแบบการให้บริการของธนาคารพาณิชย์แห่งหนึ่งในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = A Study of customers'expectations for bank services' improvement of a commercial bank in Mueang District, Lamphun Province / กันตพร ช่วงชิด
Authors: กันตพร ช่วงชิด
Authors: กันตพร ช่วงชิด
Keywords: ธนาคารพาณิชย์ -- ลำพูน. อำเภอเมือง;ธนาคารพาณิชย์ -- บริการลูกค้า;บริการลูกค้า -- ลำพูน. อำเภอเมือง
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 332.12 ก115ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1368008
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10736
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0948kc_tpg.pdf246.56 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_abs.pdf150.16 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_con.pdf238 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_ch1.pdf157.53 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_ch2.pdf183.24 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_ch3.pdf175.36 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_ch4.pdf284.38 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_ch5.pdf176.99 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_bib.pdf143.22 kBAdobe PDFView/Open
econ0948kc_app.pdf238.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.