Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10355
Title: ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อร้านค้าปลีกวัสดุก่อสร้างในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อผลิตภัณฑ์กระเบื้องซีเมนต์เพื่อจำหน่าย = Marketing mix affeating building materials ratail stores in Mueang Chiang Mai District Towards terracotta and cement tiles for resale / อรรถพล สุจริตรักษ์
Authors: อรรถพล สุจริตรักษ์
Authors: อรรถพล สุจริตรักษ์
Keywords: กระเบื้อง -- การตลาด;ร้านค้าปลีก -- เชียงใหม่
Issue Date: 2556
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2556
Gov't Doc #: ว/ภน 620.142 อ177ส
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1534510
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10355
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba40756as_tpg.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open
mba40756as_abs.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open
mba40756as_con.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
mba40756as_ch1.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open
mba40756as_ch2.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open
mba40756as_ch3.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open
mba40756as_ch4.pdf9.85 MBAdobe PDFView/Open
mba40756as_ch5.pdf4.42 MBAdobe PDFView/Open
mba40756as_bib.pdf772.06 kBAdobe PDFView/Open
mba40756as_app.pdf4.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.