Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10355
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอรรถพล สุจริตรักษ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:47:36Z-
dc.date.available2014-09-17T08:47:36Z-
dc.date.issued2556en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 620.142 อ177สen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1534510en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10355-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2556en_US
dc.subjectกระเบื้อง -- การตลาดen_US
dc.subjectร้านค้าปลีก -- เชียงใหม่en_US
dc.titleส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อร้านค้าปลีกวัสดุก่อสร้างในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อผลิตภัณฑ์กระเบื้องซีเมนต์เพื่อจำหน่าย = Marketing mix affeating building materials ratail stores in Mueang Chiang Mai District Towards terracotta and cement tiles for resale / อรรถพล สุจริตรักษ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba40756as_tpg.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open
mba40756as_abs.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open
mba40756as_con.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
mba40756as_ch1.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open
mba40756as_ch2.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open
mba40756as_ch3.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open
mba40756as_ch4.pdf9.85 MBAdobe PDFView/Open
mba40756as_ch5.pdf4.42 MBAdobe PDFView/Open
mba40756as_bib.pdf772.06 kBAdobe PDFView/Open
mba40756as_app.pdf4.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.