Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10323
Title: ส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านอาหารในอำเภอเมืองราชบุรี = Services marketing mix affecting consumers towards selecting restaurants in Mueang Ratchaburi District / โกวิท ไกรศรินท์
Authors: โกวิท ไกรศรินท์
Authors: โกวิท ไกรศรินท์
Keywords: ร้านอาหาร -- การตลาด;ร้านอาหาร -- ราชบุรี;พฤติกรรมผู้บริโภค -- ราชบุรี
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว 658.8 ก873ส
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1527015
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10323
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba31055kk_tpg.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_abs.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_con.pdf1.9 MBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_ch1.pdf998.41 kBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_ch2.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_ch3.pdf1 MBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_ch4.pdf20.45 MBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_ch5.pdf9.55 MBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_bib.pdf406.03 kBAdobe PDFView/Open
mba31055kk_app.pdf2.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.