Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10266
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อบ้านราคาสามถึงสิบล้านบาทในเขตสายไหม กรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting consumers towards buying houses priced between three and ten million bath within Khet Sai Mai, Bangkok / ตรีจักร ตี๋ภิญโญ
Authors: ตรีจักร ตี๋ภิญโญ
Authors: ตรีจักร ตี๋ภิญโญ
Keywords: บ้าน -- การจัดซื้อ;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว 658.8342 ต173ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1522539
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10266
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30755tt_tpg.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_abs.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_con.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_ch1.pdf956.1 kBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_ch2.pdf1.86 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_ch3.pdf960.02 kBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_ch4.pdf14.01 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_ch5.pdf4.57 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_bib.pdf353.31 kBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_app.pdf3.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.