Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10266
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ตรีจักร ตี๋ภิญโญ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:45:58Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:45:58Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8342 ต173ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1522539 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10266 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | บ้าน -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อบ้านราคาสามถึงสิบล้านบาทในเขตสายไหม กรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting consumers towards buying houses priced between three and ten million bath within Khet Sai Mai, Bangkok / ตรีจักร ตี๋ภิญโญ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba30755tt_tpg.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30755tt_abs.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30755tt_con.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30755tt_ch1.pdf | 956.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30755tt_ch2.pdf | 1.86 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30755tt_ch3.pdf | 960.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30755tt_ch4.pdf | 14.01 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30755tt_ch5.pdf | 4.57 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30755tt_bib.pdf | 353.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30755tt_app.pdf | 3.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.