Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorตรีจักร ตี๋ภิญโญen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:45:58Z-
dc.date.available2014-09-17T08:45:58Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ต173ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1522539en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10266-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectบ้าน -- การจัดซื้อen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อบ้านราคาสามถึงสิบล้านบาทในเขตสายไหม กรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting consumers towards buying houses priced between three and ten million bath within Khet Sai Mai, Bangkok / ตรีจักร ตี๋ภิญโญen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30755tt_tpg.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_abs.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_con.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_ch1.pdf956.1 kBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_ch2.pdf1.86 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_ch3.pdf960.02 kBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_ch4.pdf14.01 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_ch5.pdf4.57 MBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_bib.pdf353.31 kBAdobe PDFView/Open
mba30755tt_app.pdf3.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.