Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9960
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกสถานบริการสปาเพื่อสุขภาพในเขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร = Service marketing mix factors affecting customers towards selecting healthy spas in Khet Watthana, Bangkok / กฤติยา แย้มเอี่ยม
Authors: กฤติยา แย้มเอี่ยม
Keywords: การตลาด
ธุรกิจสปา -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.8 ก914ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1500176
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9960
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0854ky_tpg.pdf193.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0854ky_abs.pdf171.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0854ky_con.pdf176.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0854ky_ch1.pdf171.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0854ky_ch2.pdf179.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0854ky_ch3.pdf169.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0854ky_ch4.pdf673.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0854ky_ch5.pdf318.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0854ky_bib.pdf188.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0854ky_app.pdf215.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.