Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศิริพร วงษ์นครินทร์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:08:03Z-
dc.date.available2014-09-17T08:08:03Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ศ373ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1493497en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9925-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectการเรียนพิเศษen_US
dc.subjectนักเรียน -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายในจังหวัดสมุทรสาครในการเลือกสถาบันกวดวิชา = Service marketing mix factors influencing high-school students in Samutsakorn Province to select tutorial institutes / ศิริพร วงษ์นครินทร์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0354sw_tpg.pdf512.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_abs.pdf455.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_con.pdf462.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_ch1.pdf454.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_ch2.pdf481.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_ch3.pdf474.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_ch4.pdf983.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_ch5.pdf582.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_bib.pdf449.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0354sw_app.pdf504.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.