Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9755
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกธุรกิจบริการออกแบบบ้านของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer decision towards selection of home design services in Mueang Chiang Mai District / วิทยา คันธะ
Authors: วิทยา คันธะ
Authors: วิทยา คันธะ
Keywords: การจัดการตลาด;ที่อยู่อาศัย -- การออกแบบและการสร้าง;พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ว346ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1484417
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9755
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0953wkt_tpg.pdf532.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_abs.pdf476.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_con.pdf451.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_ch1.pdf450.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_ch2.pdf485.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_ch3.pdf457.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_ch4.pdf805.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_ch5.pdf632.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_bib.pdf444.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_app.pdf498.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.