Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9755
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวิทยา คันธะen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:06:48Z-
dc.date.available2014-09-17T08:06:48Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ว346ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1484417en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9755-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectที่อยู่อาศัย -- การออกแบบและการสร้างen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกธุรกิจบริการออกแบบบ้านของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer decision towards selection of home design services in Mueang Chiang Mai District / วิทยา คันธะen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0953wkt_tpg.pdf532.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_abs.pdf476.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_con.pdf451.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_ch1.pdf450.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_ch2.pdf485.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_ch3.pdf457.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_ch4.pdf805.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_ch5.pdf632.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_bib.pdf444.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0953wkt_app.pdf498.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.