Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9755
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วิทยา คันธะ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:06:48Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:06:48Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ว346ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1484417 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9755 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | ที่อยู่อาศัย -- การออกแบบและการสร้าง | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกธุรกิจบริการออกแบบบ้านของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer decision towards selection of home design services in Mueang Chiang Mai District / วิทยา คันธะ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0953wkt_tpg.pdf | 532.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953wkt_abs.pdf | 476.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953wkt_con.pdf | 451.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953wkt_ch1.pdf | 450.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953wkt_ch2.pdf | 485.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953wkt_ch3.pdf | 457.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953wkt_ch4.pdf | 805.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953wkt_ch5.pdf | 632.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953wkt_bib.pdf | 444.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953wkt_app.pdf | 498.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.