Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9725
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อกาแฟปรุงสำเร็จชนิดผงของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumer purchasing decision of instant coffee mix in Bangkok / วรพนิต ลิมปภาส |
Authors: | วรพนิต ลิมปภาส |
Authors: | วรพนิต ลิมปภาส |
Keywords: | กาแฟสำเร็จรูป -- การตลาด;การจัดการตลาด;พฤติกรรมผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ;ผู้บริโภค -- ทัศนคติ |
Issue Date: | 2553 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 |
Gov't Doc #: | ว 658.8 ว176ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1478785 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9725 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0553wl_tpg.pdf | 513.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_abs.pdf | 455.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_con.pdf | 457.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_ch1.pdf | 449.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_ch2.pdf | 507.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_ch3.pdf | 451.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_ch4.pdf | 698.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_ch5.pdf | 560.9 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_bib.pdf | 444.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0553wl_app.pdf | 466.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.