Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9602
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจตุพล สีติen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:05:42Z-
dc.date.available2014-09-17T08:05:42Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 จ144ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1467070en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9602-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ -- ลำพูนen_US
dc.subjectอุตสาหกรรมซอฟต์แวร์ -- การตลาดen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกผู้ให้บริการซอฟต์แวร์ของบริษัทในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = Services marketing mix factors affecting selection software vendors of companies in Northern Region Industrial Estate, Lamphun Province / จตุพล สีติen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952cst_tpg.pdf471.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0952cst_abs.pdf483.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0952cst_con.pdf499.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0952cst_ch1.pdf492.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0952cst_ch2.pdf508.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0952cst_ch3.pdf544.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0952cst_ch4.pdf782.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0952cst_ch5.pdf565.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0952cst_bib.pdf479.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0952cst_app.pdf796.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.