Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9584
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคในการเลือกร้านอาหารญี่ปุ่นย่านถนนิมมานเหมินทร์ อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumer decision toward selecting Japanese restaurants on Nimmaheminda road, Mueang Chiang Mai District / ณธัชพงศ์ โชติปรีชารัตน์
Authors: ณธัชพงศ์ โชติปรีชารัตน์
Authors: ณธัชพงศ์ โชติปรีชารัตน์
Keywords: ร้านอาหาร -- การตลาด;อาหารญี่ปุ่น;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ณ1411ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1465374
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9584
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952ncp_tpg.pdf458.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ncp_abs.pdf484.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ncp_con.pdf480.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ncp_ch1.pdf490.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ncp_ch2.pdf519.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ncp_ch3.pdf480.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ncp_ch4.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open
mba0952ncp_ch5.pdf641.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ncp_bib.pdf475.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ncp_app.pdf712.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.