Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9516
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อคุณภาพบริการของธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) สาขาย่อยคลองครุ จังหวัดสมุทรสาคร = Customer satisaction towards service quality of Krungsri Ayudhya Bank Public Company Limited, Khlong Khru Subbranch, Samut Sakhon Province / เสรี วงศ์ทวีลาภ
Authors: เสรี วงศ์ทวีลาภ
Authors: เสรี วงศ์ทวีลาภ
Keywords: ธนาคารกรุงศรีอยุธยา -- สมุทรสาคร;ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- สมุทรสาคร;บริการลูกค้า
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว 658.8342 ส573ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1464219
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9516
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0652sv_tpg.pdf588.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_abs.pdf501.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_con.pdf474.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_ch1.pdf492.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_ch2.pdf495.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_ch3.pdf489.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_ch4.pdf737.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_ch5.pdf570.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_bib.pdf479.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_app.pdf793.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.