Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9516
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเสรี วงศ์ทวีลาภen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:05:03Z-
dc.date.available2014-09-17T08:05:03Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ส573คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1464219en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9516-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectธนาคารกรุงศรีอยุธยา -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectบริการลูกค้าen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อคุณภาพบริการของธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) สาขาย่อยคลองครุ จังหวัดสมุทรสาคร = Customer satisaction towards service quality of Krungsri Ayudhya Bank Public Company Limited, Khlong Khru Subbranch, Samut Sakhon Province / เสรี วงศ์ทวีลาภen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0652sv_tpg.pdf588.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_abs.pdf501.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_con.pdf474.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_ch1.pdf492.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_ch2.pdf495.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_ch3.pdf489.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_ch4.pdf737.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_ch5.pdf570.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_bib.pdf479.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sv_app.pdf793.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.