Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9442
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้สถานบริการฝึกโยคะของผู้บริโภคในพื้นที่กรุงธนใต้ = Marketing mix factors affection customer selection of Yoga centers in South Krungthon Area / ปุญชรัสมิ์ พัชรเรืองกิตติ์
Authors: ปุญชรัสมิ์ พัชรเรืองกิตติ์
Keywords: การจัดการตลาด
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
โยคะ (กายบริหาร)
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว 658.8 ป432ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1461818
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9442
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952ppc_tpg.pdf516.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppc_abs.pdf475.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppc_con.pdf455.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppc_ch1.pdf463.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppc_ch2.pdf468.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppc_ch3.pdf459.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppc_ch4.pdf634.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppc_ch5.pdf590.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppc_bib.pdf487.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppc_app.pdf460.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.