Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9442
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้สถานบริการฝึกโยคะของผู้บริโภคในพื้นที่กรุงธนใต้ = Marketing mix factors affection customer selection of Yoga centers in South Krungthon Area / ปุญชรัสมิ์ พัชรเรืองกิตติ์ |
Authors: | ปุญชรัสมิ์ พัชรเรืองกิตติ์ |
Authors: | ปุญชรัสมิ์ พัชรเรืองกิตติ์ |
Keywords: | การจัดการตลาด;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ;โยคะ (กายบริหาร) |
Issue Date: | 2552 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 |
Gov't Doc #: | ว 658.8 ป432ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1461818 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9442 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0952ppc_tpg.pdf | 516.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_abs.pdf | 475.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_con.pdf | 455.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_ch1.pdf | 463.04 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_ch2.pdf | 468.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_ch3.pdf | 459.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_ch4.pdf | 634.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_ch5.pdf | 590.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_bib.pdf | 487.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_app.pdf | 460.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.