Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9442
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปุญชรัสมิ์ พัชรเรืองกิตติ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:04:27Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:04:27Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ป432ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1461818 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9442 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.subject | โยคะ (กายบริหาร) | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้สถานบริการฝึกโยคะของผู้บริโภคในพื้นที่กรุงธนใต้ = Marketing mix factors affection customer selection of Yoga centers in South Krungthon Area / ปุญชรัสมิ์ พัชรเรืองกิตติ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0952ppc_tpg.pdf | 516.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_abs.pdf | 475.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_con.pdf | 455.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_ch1.pdf | 463.04 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_ch2.pdf | 468.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_ch3.pdf | 459.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_ch4.pdf | 634.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_ch5.pdf | 590.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_bib.pdf | 487.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ppc_app.pdf | 460.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.