Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9436
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อกาแฟสดของผู้บริโภคในอำเภอเมืองนครสวรรค์ = Marketing mix factors affecting consumer's buying decision towards fresh coffee at Mueang Nakhonsawan District / วราวุฒิ ตรีเวชวินิจ
Authors: วราวุฒิ ตรีเวชวินิจ
Authors: วราวุฒิ ตรีเวชวินิจ
Keywords: การจัดการตลาด;กาแฟ -- การจัดซื้อ;ผู้บริโภค -- นครสวรรค์
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ว172ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1461438
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9436
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0952wt_tpg.pdf608.91 kBAdobe PDFView/Open
agim0952wt_abs.pdf560.59 kBAdobe PDFView/Open
agim0952wt_con.pdf463.6 kBAdobe PDFView/Open
agim0952wt_ch1.pdf572.35 kBAdobe PDFView/Open
agim0952wt_ch2.pdf636.16 kBAdobe PDFView/Open
agim0952wt_ch3.pdf601.46 kBAdobe PDFView/Open
agim0952wt_ch4.pdf796.55 kBAdobe PDFView/Open
agim0952wt_ch5.pdf645.39 kBAdobe PDFView/Open
agim0952wt_bib.pdf512.63 kBAdobe PDFView/Open
agim0952wt_app.pdf517.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.