Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9436
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วราวุฒิ ตรีเวชวินิจ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:04:24Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:04:24Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ว172ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1461438 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9436 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | กาแฟ -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- นครสวรรค์ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อกาแฟสดของผู้บริโภคในอำเภอเมืองนครสวรรค์ = Marketing mix factors affecting consumer's buying decision towards fresh coffee at Mueang Nakhonsawan District / วราวุฒิ ตรีเวชวินิจ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0952wt_tpg.pdf | 608.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0952wt_abs.pdf | 560.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0952wt_con.pdf | 463.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0952wt_ch1.pdf | 572.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0952wt_ch2.pdf | 636.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0952wt_ch3.pdf | 601.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0952wt_ch4.pdf | 796.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0952wt_ch5.pdf | 645.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0952wt_bib.pdf | 512.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0952wt_app.pdf | 517.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.