Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9415
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วรเทพ คำแก้วแจ่ม | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:04:16Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:04:16Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ว175ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454774 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9415 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | อาหาร -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้ออาหารจากแผงลอยจำหน่าย ในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumer decision towards selecting food stalls in Chiang Mai municipality / วรเทพ คำแก้วแจ่ม | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0352vk_tpg.pdf | 508.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0352vk_abs.pdf | 492.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0352vk_con.pdf | 515.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0352vk_ch1.pdf | 484.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0352vk_ch2.pdf | 507.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0352vk_ch3.pdf | 489.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0352vk_ch4.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0252bc_ch5.pdf | 581.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0352vk_bib.pdf | 477.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0352vk_app.pdf | 567.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.