Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9329
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorไตรรงค์ พุทธจรรยาวงศ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:40Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:40Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ต977คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1453593en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9329-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectระบบสื่อสารเคลื่อนที่ -- การตลาดen_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectโทรศัพท์เคลื่อนที่ -- เชียงใหม่en_US
dc.titleความคิดเห็นของตัวแทนจำหน่ายรายย่อยในจังหวัดเชียงใหม่ที่มีต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการ ของบริการเติมเงินผ่านโทรศัพท์เคลื่อนที่ระบบวันทูคอล = Opinions of Chiang Mai sub-dealers towards services marketing mix factors of One-2-call payment service via mobile phones / ไตรรงค์ พุทธจรรยาวงศ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0851tp_tpg.pdf453.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0851tp_abs.pdf481.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0851tp_con.pdf510.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0851tp_ch1.pdf516.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0851tp_ch2.pdf513.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0851tp_ch3.pdf491.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0851tp_ch4.pdf789.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0851tp_ch5.pdf603.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0851tp_bib.pdf462.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0851tp_app.pdf546.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.