Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจงคณา ทองจินดาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:30Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:30Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 จ121ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448977en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9302-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectส้มเขียวหวาน -- การตลาดen_US
dc.subjectส้มเขียวหวาน -- เชียงใหม่. อำเภอไชยปราการen_US
dc.subjectส้มเขียวหวาน -- เชียงใหม่. อำเภอฝางen_US
dc.subjectส้มเขียวหวาน -- เชียงใหม่. อำเภอแม่อายen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อส้มสายน้ำผึ้งของผู้ค้าส่งในอำเภอไชยปราการ อำเภอฝางและ อำเภอแม่อาย จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting buying decision for Sainamphueng madarin orange of the wholesalers in Chai Prakan, Fang and Mae Ai District, Chiang Mai Province / จงคณา ทองจินดาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0751ct_tpg.pdf698.56 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_abs.pdf566.31 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_con.pdf482.91 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_ch1.pdf487.68 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_ch2.pdf532.8 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_ch3.pdf491.12 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_ch4.pdf718.96 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_ch5.pdf527.54 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_bib.pdf471.95 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_app.pdf528.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.