Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9155
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านอาหารอิตาเลียน ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting customer decision towards Italian restaurants in Mueang Chiang Mai District / วิชญา บรรลือ |
Authors: | วิชญา บรรลือ |
Authors: | วิชญา บรรลือ |
Keywords: | ปัจจัย;การตลาด;บริการอาหาร;ร้านอาหาร -- เชียงใหม่;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ |
Issue Date: | 2551 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 647.95 ว323ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1436339 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9155 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0651vb_tpg.pdf | 819.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_abs.pdf | 484.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_con.pdf | 493.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_ch1.pdf | 516.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_ch2.pdf | 529.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_ch3.pdf | 516.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_ch4.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_ch5.pdf | 579.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_bib.pdf | 488.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_app.pdf | 880.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.