Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9155
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วิชญา บรรลือ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:02:29Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:02:29Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 647.95 ว323ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1436339 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9155 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | ปัจจัย | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | บริการอาหาร | en_US |
dc.subject | ร้านอาหาร -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านอาหารอิตาเลียน ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting customer decision towards Italian restaurants in Mueang Chiang Mai District / วิชญา บรรลือ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0651vb_tpg.pdf | 819.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_abs.pdf | 484.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_con.pdf | 493.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_ch1.pdf | 516.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_ch2.pdf | 529.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_ch3.pdf | 516.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_ch4.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_ch5.pdf | 579.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_bib.pdf | 488.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0651vb_app.pdf | 880.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.