Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9155
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านอาหารอิตาเลียน ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting customer decision towards Italian restaurants in Mueang Chiang Mai District / วิชญา บรรลือ
Authors: วิชญา บรรลือ
Authors: วิชญา บรรลือ
Keywords: ปัจจัย;การตลาด;บริการอาหาร;ร้านอาหาร -- เชียงใหม่;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 647.95 ว323ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1436339
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9155
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0651vb_tpg.pdf819.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0651vb_abs.pdf484.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0651vb_con.pdf493.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0651vb_ch1.pdf516.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0651vb_ch2.pdf529.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0651vb_ch3.pdf516.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0651vb_ch4.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open
mba0651vb_ch5.pdf579.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0651vb_bib.pdf488.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0651vb_app.pdf880.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.