Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8935
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พนิดา ลือยศ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:52:45Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:52:45Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 พ153ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526662 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8935 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | ธนาคารกรุงเทพ -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ธนาคารกรุงเทพ -- บริการลูกค้า | en_US |
dc.title | ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการบริการธนาคารทางอินเทอร์เน็ตของธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards internet banking services of Bangkok Bank Public Company Limited in Mueang Chiang Mai District / พนิดา ลือยศ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba30955pl_tpg.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955pl_abs.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955pl_con.pdf | 2.17 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955pl_ch1.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955pl_ch2.pdf | 2.76 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955pl_ch3.pdf | 2.26 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955pl_ch4.pdf | 24.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955pl_ch5.pdf | 5.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955pl_bib.pdf | 699.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955pl_app.pdf | 4.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.