Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8935
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพนิดา ลือยศen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:52:45Z-
dc.date.available2014-09-17T07:52:45Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 พ153คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526662en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8935-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectธนาคารกรุงเทพ -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectธนาคารกรุงเทพ -- บริการลูกค้าen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อการบริการธนาคารทางอินเทอร์เน็ตของธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards internet banking services of Bangkok Bank Public Company Limited in Mueang Chiang Mai District / พนิดา ลือยศen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30955pl_tpg.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_abs.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_con.pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_ch1.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_ch2.pdf2.76 MBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_ch3.pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_ch4.pdf24.03 MBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_ch5.pdf5.39 MBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_bib.pdf699.84 kBAdobe PDFView/Open
mba30955pl_app.pdf4.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.