Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8911
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพบริการทางอิเล็กทรอนิกส์ของร้านคาเรนค็อทเทจ ในอีเบย์ดอตคอม = Customer satisfaction towarda e-service quality of Karen Cottage in eBay.com / เขมิยา สิงห์ลอ
Authors: เขมิยา สิงห์ลอ
Authors: เขมิยา สิงห์ลอ
Keywords: พาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์;ความพอใจของผู้ใช้บริการ
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.054978 ข563ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504404
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8911
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark20954ks_tpg.pdf135.49 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ks_abs.pdf71.07 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ks_con.pdf63.96 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ks_ch1.pdf93.49 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ks_ch2.pdf195.43 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ks_ch3.pdf184.08 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ks_ch4.pdf441.87 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ks_ch5.pdf336.03 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ks_bib.pdf101.32 kBAdobe PDFView/Open
mark20954ks_app.pdf95.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.