Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสมบัติ โพธิ์ศิริen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:52:21Z-
dc.date.available2014-09-17T07:52:21Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 658.8343 ส165คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1500515en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8904-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.subjectไฟฟ้าen_US
dc.titleความพึงพอใจของผู้รับบริการต่อคุณภาพการให้บริการของหน่วยงานบริการบำรุงรักษาระบบไฟฟ้าสาขาธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ในกรุงเทพมหานคร = Service recipient satisfaction towards service quality of electric maintenance service center, Kasikornbank Public Company Limited in Bangkok / สมบัติ โพธิ์ศิริen_US
dc.typeการค้นคว้าอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20754sp_tpg.pdf536.69 kBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_abs.pdf486.17 kBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_con.pdf735.19 kBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_ch1.pdf474.25 kBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_ch2.pdf472.5 kBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_ch3.pdf366.74 kBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_ch4.pdf8.49 MBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_ch5.pdf2.91 MBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_bib.pdf165.07 kBAdobe PDFView/Open
mba20754sp_app.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.