Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8798
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ฐายินี เอี๊ยบทอง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:51:31Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:51:31Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ฐ263ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419101 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8798 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | อาหารสุนัข | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้ออาหารสุนัขสำเร็จรูปในจังหวัดลำพูน = Marketing mix factors affecting on purchasong og processed dog foods in Lamphun provincce / ฐายินี เอี๊ยบทอง;"Marketing mix factors affecting on purchasong og processed dog foods in Lamphun provincce" | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0550ti_tpg.pdf | 450.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ti_abs.pdf | 524.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ti_con.pdf | 534.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ti_ch1.pdf | 477.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ti_ch2.pdf | 567.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ti_ch3.pdf | 465.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ti_ch4.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ti_ch5.pdf | 904.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ti_bib.pdf | 446.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ti_app.pdf | 783.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.