Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8798
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorฐายินี เอี๊ยบทองen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:31Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:31Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ฐ263ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419101en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8798-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectอาหารสุนัขen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้ออาหารสุนัขสำเร็จรูปในจังหวัดลำพูน = Marketing mix factors affecting on purchasong og processed dog foods in Lamphun provincce / ฐายินี เอี๊ยบทอง;"Marketing mix factors affecting on purchasong og processed dog foods in Lamphun provincce"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0550ti_tpg.pdf450.14 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_abs.pdf524.74 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_con.pdf534.59 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_ch1.pdf477.7 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_ch2.pdf567.46 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_ch3.pdf465.08 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_ch4.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_ch5.pdf904.46 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_bib.pdf446.83 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ti_app.pdf783.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.