Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8679
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อเครื่องกรองน้ำของผู้บริโภคในเทศบาลเมือง จังหวัดพะเยา = Marketing mix factors affecting consumers' buying selection of water filter in Phayao Municipality, Phayao Province / วิจิตรา ศรีแก้วขัน
Authors: วิจิตรา ศรีแก้วขัน
Authors: วิจิตรา ศรีแก้วขัน
Keywords: การตลาด;เครื่องกรองน้ำ -- การจัดซื้อ;ผู้บริโภค -- พะเยา
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ว323ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401031
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8679
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1149ws_tpg.pdf186.21 kBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_abs.pdf216.89 kBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_con.pdf261.07 kBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_ch1.pdf211.61 kBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_ch2.pdf364.88 kBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_ch3.pdf195.54 kBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_ch4.pdf1.74 MBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_ch5.pdf817.43 kBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_bib.pdf423.98 kBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_app.pdf286.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.