Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวิจิตรา ศรีแก้วขันen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:42Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:42Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ว323ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401031en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8679-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectเครื่องกรองน้ำ -- การจัดซื้อen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- พะเยาen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อเครื่องกรองน้ำของผู้บริโภคในเทศบาลเมือง จังหวัดพะเยา = Marketing mix factors affecting consumers' buying selection of water filter in Phayao Municipality, Phayao Province / วิจิตรา ศรีแก้วขันen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1149ws_tpg.pdf186.21 kBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_abs.pdf216.89 kBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_con.pdf261.07 kBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_ch1.pdf211.61 kBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_ch2.pdf364.88 kBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_ch3.pdf195.54 kBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_ch4.pdf1.74 MBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_ch5.pdf817.43 kBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_bib.pdf423.98 kBAdobe PDFView/Open
mba1149ws_app.pdf286.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.