Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8621
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์สบู่และแชมพูสมุนไพรของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting the consumer buying decisions of herbal shampoo and soap product in Mueang District, Chiang Mai Province / นภดล สิทธิชัยธนะกิจ
Authors: นภดล สิทธิชัยธนะกิจ
Authors: นภดล สิทธิชัยธนะกิจ
Keywords: การตลาด;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;สบู่;แชมพู
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 381 น164ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400586
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8621
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0949ns_tpg.pdf900.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_abs.pdf227.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_con.pdf202.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_ch1.pdf120.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_ch2.pdf193.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_ch3.pdf120.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_ch4.pdf431.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_ch5.pdf217.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_bib.pdf103.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_app.pdf146.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.