Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8621
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนภดล สิทธิชัยธนะกิจen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:21Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:21Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 น164ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400586en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8621-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectสบู่en_US
dc.subjectแชมพูen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์สบู่และแชมพูสมุนไพรของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting the consumer buying decisions of herbal shampoo and soap product in Mueang District, Chiang Mai Province / นภดล สิทธิชัยธนะกิจen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0949ns_tpg.pdf900.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_abs.pdf227.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_con.pdf202.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_ch1.pdf120.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_ch2.pdf193.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_ch3.pdf120.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_ch4.pdf431.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_ch5.pdf217.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_bib.pdf103.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0949ns_app.pdf146.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.