Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8621
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นภดล สิทธิชัยธนะกิจ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:50:21Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:50:21Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 น164ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400586 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8621 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | สบู่ | en_US |
dc.subject | แชมพู | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์สบู่และแชมพูสมุนไพรของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting the consumer buying decisions of herbal shampoo and soap product in Mueang District, Chiang Mai Province / นภดล สิทธิชัยธนะกิจ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0949ns_tpg.pdf | 900.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949ns_abs.pdf | 227.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949ns_con.pdf | 202.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949ns_ch1.pdf | 120.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949ns_ch2.pdf | 193.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949ns_ch3.pdf | 120.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949ns_ch4.pdf | 431.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949ns_ch5.pdf | 217.04 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949ns_bib.pdf | 103.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949ns_app.pdf | 146.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.