Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8311
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เบญจพร พงษ์จิตต์ภักดิ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:48:25Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:48:25Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 บ532ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354728 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8311 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ -- นักศึกษา | en_US |
dc.subject | มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ -- ข้าราชการ | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | เทคโนโลยีสารสนเทศ -- การฝึกอบรม | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อบุคลากรและนักศึกษา มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ ในการใช้บริการฝึกอบรมของสถานบริการเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Marketing mix factors effecting Chiang Mai University's staff and students towards training services at Information Technology Service Center, Chiang Mai University / เบญจพร พงษ์จิตต์ภักดิ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0947bpj_tpg.pdf | 202.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bpj_abs.pdf | 260.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bpj_con.pdf | 315.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bpj_ch1.pdf | 216.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bpj_ch2.pdf | 430.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bpj_ch3.pdf | 220.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bpj_ch4.pdf | 2.18 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bpj_ch5.pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bpj_bib.pdf | 164.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bpj_app.pdf | 362.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.