Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวีระพันธ์ สายแก้วen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:47:59Z-
dc.date.available2014-09-17T07:47:59Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ว3711ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353179en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8246-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectบ้านจัดสรร -- การจัดซื้อen_US
dc.subjectลูกค้าen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อบ้านจัดสรรของลูกค้า อำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting customer decision house of real Estate in Mueang District, Samut Sakhon Province / วีระพันธ์ สายแก้วen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947ws_tpg.pdf204.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ws_abs.pdf174.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ws_con.pdf254.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ws_ch1.pdf280.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ws_ch2.pdf394.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ws_ch3.pdf216.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ws_ch4.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ws_ch5.pdf534.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ws_bib.pdf171.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ws_app.pdf261.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.