Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8096
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเซรามิคประเภทของชำร่วยและเครื่องประดับของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers purchasing decision on ceramic gift and decoration in Bangkok metropolitan / บุษบา สุริยประภาดิลก
Authors: บุษบา สุริยประภาดิลก
Authors: บุษบา สุริยประภาดิลก
Keywords: การตลาด;เครื่องเคลือบดินเผา -- กรุงเทพฯ;เครื่องประดับ -- กรุงเทพฯ;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2546
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546
Gov't Doc #: ว 381 บ458ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1338850
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8096
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0946bs_tpg.pdf283.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0946bs_abs.pdf215.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0946bs_con.pdf299.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0946bs_ch1.pdf299.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0946bs_ch2.pdf534.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0946bs_ch3.pdf232.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0946bs_ch4.pdf2.33 MBAdobe PDFView/Open
mba0946bs_ch5.pdf683.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0946bs_bib.pdf179.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0946bs_app.pdf3.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.