Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8096
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | บุษบา สุริยประภาดิลก | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:46:57Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:46:57Z | - |
dc.date.issued | 2546 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 381 บ458ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1338850 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8096 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | เครื่องเคลือบดินเผา -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.subject | เครื่องประดับ -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเซรามิคประเภทของชำร่วยและเครื่องประดับของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers purchasing decision on ceramic gift and decoration in Bangkok metropolitan / บุษบา สุริยประภาดิลก | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0946bs_tpg.pdf | 283.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946bs_abs.pdf | 215.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946bs_con.pdf | 299.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946bs_ch1.pdf | 299.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946bs_ch2.pdf | 534.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946bs_ch3.pdf | 232.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946bs_ch4.pdf | 2.33 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946bs_ch5.pdf | 683.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946bs_bib.pdf | 179.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946bs_app.pdf | 3.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.