Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-19 of 19 (Search time: 0.054 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อเครื่องดื่มเกลือแร่ของผู้บริโภคในเขตบางกะปี กรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting the purchasing of sport drink of consumers in Bangkapi District, Bangkok / สาวิตรี เวศกาวี
สาวิตรี เวศกาวี
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อลูกชิ้นปลาของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting fishballs purchasing decision of consumers in Bangkok Metropolitan / เอกชัย สกาวรัตนากุล
เอกชัย สกาวรัตนากุล
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารญี่ปุ่นในศูนย์การค้าของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting consumers selection of Japanese restaurants at shopping centers in Bangkok Metropolitan / นพดล เจริญวิริยะธรรม
นพดล เจริญวิริยะธรรม
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารสุนัขของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mixed factors affecting consumers purchasing decision of dog food in Bangkok metropolitan / รสสุคนธ์ ชมพันธุ์
รสสุคนธ์ ชมพันธุ์
2549
การรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดไอศครีมพรีเมียมของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Consumer perception towards marketing position of Premium Ice-cream in Bangkok Metropolitan / สกาวรัตน์ สอนง่าย
สกาวรัตน์ สอนง่าย
2546
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเซรามิคประเภทของชำร่วยและเครื่องประดับของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers purchasing decision on ceramic gift and decoration in Bangkok metropolitan / บุษบา สุริยประภาดิลก
บุษบา สุริยประภาดิลก
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้ออะไหล่รถยนต์ของบริษัท อิเทอร์นัลเอ็นเตอร์ไพรส์จำกัด = Marketing mix factors affecting customers decision to purchase spare parts from eternal enterprise Co.,Ltd. / นิศาชล ญาณะนนท์
นิศาชล ญาณะนนท์
2548
การรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดต่อผลิตภัณฑ์เครื่องนอนของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Consumer perception towards market positioning of bedding products in Bangkok Metropolitan / ณิชาภัทร วงศ์วิสิฐตระกูล
ณิชาภัทร วงศ์วิสิฐตระกูล
2552
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคต่อการซื้อรถยนต์นั่งมือสองจากผู้ประกอบการบนถนนกาญจนาภิเษา กรุงเทพมหานคร = Factors affecting consumer decision on buying used cars from entrepreneurs on Kanjanapisaek Road, Bangkok / ศักดิ์ดาว รอดพิทักษ์
ศักดิ์ดาว รอดพิทักษ์
Discover
Author
1
ชาญณรงค์ รอสูงเนิน
1
ณิชาภัทร วงศ์วิสิฐตระกูล
1
นพดล เจริญวิริยะธรรม
1
นิศาชล ญาณะนนท์
1
บุษบา สุริยประภาดิลก
1
พิสมัย เหล่าไทย
1
มณีรัตน์ ก่อเกียรติตระกูล
1
รสสุคนธ์ ชมพันธุ์
1
วิโรจน์ ถาวรประชา
1
ศักดิ์ดาว รอดพิทักษ์
.
next >
Subject
14
การตลาด
3
การจัดการตลาด
2
การตลาด -- กรุงเทพฯ
1
กระดาษ
1
คอมพิวเตอร์
1
น้ำผลไม้
1
น้ำพริกแกง -- การจัดซื้อ
1
น้ำยาล้างจาน
1
บริษัทอิเทอร์นัลเอ็นเตอร์ไพรส์
1
ผู้ประกอบการ -- กรุงเทพฯ
.
next >
Date issued
1
2555
1
2554
1
2552
3
2551
4
2550
3
2549
4
2548
1
2547
1
2546