Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8698
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารสุนัขของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mixed factors affecting consumers purchasing decision of dog food in Bangkok metropolitan / รสสุคนธ์ ชมพันธุ์ |
Authors: | รสสุคนธ์ ชมพันธุ์ |
Authors: | รสสุคนธ์ ชมพันธุ์ |
Keywords: | การตลาด;สุนัข -- อาหาร;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ |
Issue Date: | 2549 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 |
Gov't Doc #: | ว 381 ร188ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401267 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8698 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0549rc_tpg.pdf | 198.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549rc_abs.pdf | 201.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549rc_con.pdf | 244.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549rc_ch1.pdf | 237.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549rc_ch2.pdf | 300.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549rc_ch3.pdf | 191.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549rc_ch4.pdf | 2.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549rc_ch5.pdf | 571.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549rc_bib.pdf | 163.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549rc_app.pdf | 224.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.