Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8698
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorรสสุคนธ์ ชมพันธุ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:51Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:51Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว 381 ร188ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401267en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8698-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสุนัข -- อาหารen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารสุนัขของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mixed factors affecting consumers purchasing decision of dog food in Bangkok metropolitan / รสสุคนธ์ ชมพันธุ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549rc_tpg.pdf198.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0549rc_abs.pdf201.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0549rc_con.pdf244.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0549rc_ch1.pdf237.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0549rc_ch2.pdf300.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0549rc_ch3.pdf191.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0549rc_ch4.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open
mba0549rc_ch5.pdf571.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0549rc_bib.pdf163.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0549rc_app.pdf224.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.