Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 36 (Search time: 0.015 seconds).
previous
1
2
3
4
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้ออุปกรณ์การพิมพ์ของผู้ประกอบการอุตสาหกรรมการพิมพ์ในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting printing entrepreneur purchasing decision towards printing equipment in Bangkok metropolitan / พิสมัย เหล่าไทย;"Marketing mix factors affecting printing entrepreneur purchasing decision towards printing equipment in Bangkok metropolitan"
พิสมัย เหล่าไทย
2548
พฤติกรรมการซื้ออาหารทะเลแปรรูปของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Consumers buying behavior of processed in Bangkok Metropolitan / อัจฉรา นิมิตรปัญญา
อัจฉรา นิมิตรปัญญา
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อเครื่องดื่มเกลือแร่ของผู้บริโภคในเขตบางกะปี กรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting the purchasing of sport drink of consumers in Bangkapi District, Bangkok / สาวิตรี เวศกาวี
สาวิตรี เวศกาวี
2548
ทัศนคติที่มีต่อสินค้าหนึ่งตำบลหนึ่งผลิตภัณฑ์ประเภทอาหารของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Consumer attitude towards OTOP food sector in Bangkok Metropolitan / วิจิตรา สมิงนาวิน
วิจิตรา สมิงนาวิน
2549
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์มาสด้าของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Factors affecting consumers decision in purchasing a Mazda brand vehicle in Bangkok Metropolitan Area / อัษฎา สุวรรณรูป
อัษฎา สุวรรณรูป
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อลูกชิ้นปลาของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting fishballs purchasing decision of consumers in Bangkok Metropolitan / เอกชัย สกาวรัตนากุล
เอกชัย สกาวรัตนากุล
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารญี่ปุ่นในศูนย์การค้าของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting consumers selection of Japanese restaurants at shopping centers in Bangkok Metropolitan / นพดล เจริญวิริยะธรรม
นพดล เจริญวิริยะธรรม
2550
ปัจจัยที่ใช้ในการตัดสินใจซื้อประกันชีวิตของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Factors affecting consumers buying decision toward life insurance in Bangkok Metropolitan / กรกนก มีประเสริฐวาจา
กรกนก มีประเสริฐวาจา
2549
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้สายการบินต้นทุนต่ำของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors affecting consumer decision on selection of low cost airline in Bangkok Metropolitan / กัญญา หมื่นโฮ้ง
กัญญา หมื่นโฮ้ง
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารสุนัขของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mixed factors affecting consumers purchasing decision of dog food in Bangkok metropolitan / รสสุคนธ์ ชมพันธุ์
รสสุคนธ์ ชมพันธุ์
Discover
Author
1
กรกนก มีประเสริฐวาจา
1
กัญญา หมื่นโฮ้ง
1
จตุรงค์ วรวิทย์สุรวัฒนา
1
ชัชชฏา ถิระชัยกุล
1
ชาญณรงค์ รอสูงเนิน
1
ณิชาภัทร วงศ์วิสิฐตระกูล
1
ตรีจักร ตี๋ภิญโญ
1
นพดล เจริญวิริยะธรรม
1
นิศาชล ญาณะนนท์
1
บุษบา สุริยประภาดิลก
.
next >
Subject
14
การตลาด
6
การจัดการตลาด
2
การตลาด -- กรุงเทพฯ
2
บ้าน -- การจัดซื้อ
2
พฤติกรรมผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
1
กระดาษ
1
กาแฟ -- การจัดซื้อ
1
คอมพิวเตอร์
1
ตา -- โรค -- การรักษา
1
ที่อยู่อาศัย -- การจัดซื้อ
.
next >
Date issued
2
2555
3
2554
1
2553
3
2552
4
2551
8
2550
5
2549
6
2548
3
2547
1
2546
.
next >