Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21334
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีความสาคัญต่อผู้ประกอบการวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม ในการเลือกใช้ธุรกิจโฆษณา ในอาเภอเมืองเชียงใหม่ = Important service marketing mix factors affecting entrepreneurs of small and medium sized enterprises towards selecting advertising agencies in Mueang Chiang Mai District / จิตราวดี รัศมีจันทร์ มัวร์
Authors: จิตราวดี รัศมีจันทร์ มัวร์
Keywords: การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่
รัฐวิสาหกิจ -- การตลาด
โฆษณา
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว/ภน 659.1 จ347ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526071
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21334
Appears in Collections:BA: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.