Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจิตราวดี รัศมีจันทร์ มัวร์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:55:33Z-
dc.date.available2014-09-18T06:55:33Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 659.1 จ347ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526071en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21334-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectการสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectรัฐวิสาหกิจ -- การตลาดen_US
dc.subjectโฆษณาen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีความสาคัญต่อผู้ประกอบการวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม ในการเลือกใช้ธุรกิจโฆษณา ในอาเภอเมืองเชียงใหม่ = Important service marketing mix factors affecting entrepreneurs of small and medium sized enterprises towards selecting advertising agencies in Mueang Chiang Mai District / จิตราวดี รัศมีจันทร์ มัวร์en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30555cr_tpg.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open
mba30555cr_abs.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open
mba30555cr_con.pdf2.75 MBAdobe PDFView/Open
mba30555cr_ch1.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open
mba30555cr_ch2.pdf2.56 MBAdobe PDFView/Open
mba30555cr_ch3.pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open
mba30555cr_ch4.pdf33.36 MBAdobe PDFView/Open
mba30555cr_ch5.pdf16.51 MBAdobe PDFView/Open
mba30555cr_bib.pdf700.72 kBAdobe PDFView/Open
mba30555cr_app.pdf4.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.