Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21286
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorผดุงศักดิ์ สายสระสรงen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:54:41Z-
dc.date.available2014-09-18T06:54:41Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ผ144คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1511603en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21286-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.subjectการไฟฟ้าส่วนภูมิภาคเขต 1 (ภาคใต้) -- งานซ่อมบำรุงen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพการให้บริการของงานซ่อมบำรุงระบบสื่อสารของการไฟฟ้าส่วนภูมิภาค เขต 1 (ภาคใต้) = Customer satisfaction towards service quality of communication equipment and system maintenance division, The Provincial Electricity Authority of Region 1 (South) / ผดุงศักดิ์ สายสระสรงen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20155ps_tpg.pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open
mba20155ps_abs.pdf661.19 kBAdobe PDFView/Open
mba20155ps_con.pdf1.77 MBAdobe PDFView/Open
mba20155ps_ch1.pdf931.94 kBAdobe PDFView/Open
mba20155ps_ch2.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open
mba20155ps_ch3.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
mba20155ps_ch4.pdf13.5 MBAdobe PDFView/Open
mba20155ps_ch5.pdf9.79 MBAdobe PDFView/Open
mba20155ps_bib.pdf342.67 kBAdobe PDFView/Open
mba20155ps_app.pdf2.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.