Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21165
Title: ปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการซื้อตราไปรษณียากรเพื่อการสะสมของสมาชิกในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / ปิยะพงศ์ ชลวิวัฒน์มงคล
Authors: ปิยะพงศ์ ชลวิวัฒน์มงคล
Authors: ปิยะพงศ์ ชลวิวัฒน์มงคล
Keywords: การตลาด;ไปรษณียากร;ตราไปรษณียากร -- นักสะสมและการสะสม
Issue Date: 2546
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ป3611ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1321659
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21165
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0446pc_tpg.pdf69.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_abs.pdf121.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_con.pdf154.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_ch1.pdf97.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_ch2.pdf412.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_ch3.pdf107.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_ch4.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_ch5.pdf465.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_bib.pdf56.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0446pc_app.pdf186.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.