Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21055
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปาริชาติ ศรีสมเพ็ชร์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:52:53Z-
dc.date.available2014-09-18T06:52:53Z-
dc.date.issued2545en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 659.1 ป273ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1301867en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21055-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545en_US
dc.subjectโฆษณาen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกใช้สื่อโฆษณาของธุรกิจ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / ปาริชาติ ศรีสมเพ็ชร์en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0545ps_tpg.pdf70.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_abs.pdf168.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_con.pdf213.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_ch1.pdf144.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_ch2.pdf162.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_ch3.pdf90.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_ch4.pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_ch5.pdf866.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_bib.pdf48.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_app.pdf182.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.