Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20752
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ดนัยย์ ประดิษฐ์สุวรรณ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T06:50:28Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T06:50:28Z | - |
dc.date.issued | 2542 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.84 ด1511ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1242606 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20752 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2542 | en_US |
dc.subject | บริษัทนู สกิน อินเตอร์เนชั่นแนล อินเตอร์ปอเรท | en_US |
dc.subject | การขายตรง -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การตลาดโดยตรง -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยสำคัญที่มีอิทธิพลต่อผลสำเร็จของระบบการตลาดขายตรงแบบหลายชั้น : กรณีศึกษาผลิตภัณฑ์ นู สกิน จังหวัดเชียงใหม่ / ดนัยย์ ประดิษฐ์สุวรรณ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0442dp_tpg.pdf | 65.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0442dp_abs.pdf | 166.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0442dp_con.pdf | 414.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0442dp_ch1.pdf | 118.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0442dp_ch2.pdf | 510.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0442dp_ch3.pdf | 305.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0442dp_ch4.pdf | 72.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0442dp_ch5.pdf | 4.06 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0442dp_ch6.pdf | 405.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0442dp_bib.pdf | 44.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0442dp_app.pdf | 429.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.